بهشت ارغوان | حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

بهشت ارغوان | حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

ختم صلوات

ختم صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)

طبقه بندی موضوعی

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: یا فاطمه! آیا تو را دعایی بیاموزم که هر کس با آن خدا را بخواند دعایش مستجاب می شود، و به خواننده آن سمّ و سحر اثر نمی کند و شیطانی متعرض او نمی شود، و دعای او رد نمی شود، و همه دعاهایی که در آن میل و رغبت به خدا باشد چه فوری و چه مدت دار برآورده می شود.

گفتم: بلی پدر جان، به خدا قسم این دعا نزد من محبوب تر است از دنیا و آنچه در آن است. دعا این است:

یا الله، یا اعز مذکور و اقدمه قدما فی العزة و الجبروت. یا الله، یا رحیم کل مسترحم، و مفزع کل ملهوف. یا الله، یا راحم کل حزین یشکو بثه و حزنه الیه. یا الله، یا خیر من طلب المعروف منه و اسر فی العطاء. یا الله، یا من تخاف الملائکه المتوقده بالنوره منه. اسئلک بالاسماء التی تدعو بها حمله عرشک و من حول عرشک یسبحون بها شفقه من خوف عذابک و بالاسماء التی یدعوک بها جبرئیل و میکائیل و اسرافیل، الا اجبتنی و کشفت یا الهی کربتی و سترت ذنوبی.

یا من یامر بالصیحه فی خلقه فاذا هم بالساهره، اسئلک بذلک الاسم الذی تحیی به العظام و هی رمیم، ان تحیی قلبی و تشرح صدری، و تصلح شانی.

یا من خص نفسه بالبقاء، و خلق لبریته الموت والحیاة. یا من فعله قول و قوله امر و امره ماض علی ما یشاء، اسئلک بالاسم الذی دعاک به خلیلک حین القی فی النار فاستجبت له و قلت: یا نار کونی بردا و سلاما علی ابراهیم، و بالاسم الذی دعاک به موسی من جانب الطور الایمن فاستجبت له دعائه، و بالاسم الذی کشفت به عن ایوب الضر و تبت به علی داود و سخرت به سلیمان الریح تجری بامره والشیاطین و علمته منطق الطیر، و بالاسم الذی وهبت به لزکریا یحیی و خلقت عیسی من روح القدس من غیر اب، و بالاسم الذی خلقت به العرش والکرسی، و بالاسم الذی خلقت به الروحانیین و بالاسم الذی خلقت به الجن والانس، و بالاسم الذی خلقت به جمیع الخلق و جمیع ما اردت من شی ء، و بالاسم الذی قدرت به علی کل شی، اسئلک بهذه الاسماء لما اعطیتنی سؤلی و قضیت بها حوائجی.

یا فاطمه، وقتی خدا را به این کلمات خواندی به تو گفته می شود: لبیک لبیک! (25) .


(25) دلائل الامامه طبری امامی، ص 5.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خـــانه | درباره مــــا | سرآغاز | لـــوگوهای ما | تمـــاس با من

خواهشمندیم در صورت داشتن وب سایت یا وبلاگ به وب سایت "بهشت ارغوان" قربة الی الله لینک دهید.

کپی کردن از مطالب بهشت ارغوان آزاد است. ان شاء الله لبخند حضرت زهرا نصیب همگیمون

مـــــــــــادر خیلی دوستت دارم